ASKO T754HP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASKO T754HP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

h****@h******** 09-10-2021

Vergane glorie

Geschreven voor: ASKO T754HP

Waardeloos apparaat. Na een half jaar was de bediening al kapot. Onder garantie is het bedieningspaneel vervangen. Droogresultaat vanaf dag 1 zeer slecht, nadat onze asko wasmachine na een jaar kapot ging(schokbrekers afgebroken!) ook de droger nogmaals na laten kijken maar geen verbetering. Na 5 jaar ging het display kapot, erg lastig maar verder werkte de droger nog, tref je steeds vaker een natte was aan na afloop programma. Inmiddels droogt ie helemaal niet meer na 8 jaar. Voor een machine van 1100euro belachelijk. Koop voordit geld gewoon een Miele waarbij de service na 25 jaar nog steeds top is en de werking ook( Diverse Miele apparaten in gebruik, ook hele oude dus spreek uit ervaring) Asko is helaas niet meer de zweedse kwaliteit van vroeger.

Minpunten

• duur
  • slecht droogresultaat
  • kwaliteit onder de maat
  • filters onhandig schoon te maken
  • geeft erg veel stof/slijtage wasgoed

Officiele reactie van Atag 11-10-2021

Beste heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u weinig plezier heeft gehad van de droger. Dit is natuurlijk niet de beleving en kwaliteit die wij u willen bieden. Wij zouden graag kijken of we hierin nog iets voor u kunnen betekenen. Zou u, uw naw gegevens en een kopie van deze review kunnen toesturen naar webcare@atagbenelux.com?

Marijke Webcareteam Etna

Maarten 13-08-2019

Zweedse kwaliteitsdroger

Geschreven voor: ASKO T754HP

Fijne wasdroger. Filters voelen erg duurzaam aan en zijn makkelijk schoon te houden. In tegenstelling tot de andere machines blijft er amper stof achter in de luchtkanalen van de machine. Droogresultaat is top!

Pluspunten

• Degelijke bouwkwaliteit
  • Simpele bediening
  • Droogresultaat

Minpunten

• Droogtijd

Officiele reactie van Atag 14-08-2019

Beste Maarten, bedankt voor het plaatsen van deze review, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze wasdroger van ASKO. Veel droog-plezier gewenst.
Groet, Ursula Webcareteam ASKO

MaRo 05-02-2019

De service wordt duur betaald.

Geschreven voor: ASKO T754HP

Na iets meer dan 5 jaar niet intensief gebruik droogde de warmtepompdroger T754HP niet meer. ASKO Nederland in Genemuiden gebeld. ASKO Nederland is echter inmiddels door ATAG overgenomen en daarom werd ik naar ATAG doorverwezen. Naar ATAG gebeld en monteur op bezoek gehad. De V-snaar bleek te zijn gebroken. Monteur had twee uur werk en na afloop kwam de contant te betalen rekening ad 214,- euro. Omdat de breuk kort na de garantietermijn van 5 jaar was opgetreden, werd de snaar onder coulance verstrekt en 100 minuten werk berekend. Omdat de afwerking niet geheel netjes was verlopen en ik na een aantal weken bij het opstarten vreemde geluiden hoorde, heb ik de service-afdeling van ASKO/ATAG gebeld met de vraag of een andere monteur kon komen kijken voor een second opinion. Dat kon wel, maar dan moest een nieuwe opdracht worden verstrekt, uiteraard met weer de voorrijkosten e.d. Uit dit gesprek bleek ook dat ik eigenlijk de eerste keer 427,- euro had moeten betalen in plaats van 214,-.
De conclusie is duidelijk: na achtereenvolgens de aanschaf van een koelkast, een wasmachine, een oven en een warmtepompdroger (allen van ASKO): de volgende keer geen ASKO meer.

Officiele reactie van Atag 06-02-2019

Beste MaRo, bedankt voor je bericht. Zo te lezen zijn er wel wat onduidelijkheden over het monteursbezoek van de droger. Wij zouden graag kijken of we hierin nog iets voor je kunnen betekenen. Zou je je naw gegevens willen sturen naar webcare@atagbenelux.com ?
Webcareteam ASKO

Officiele reactie van Atag 11-02-2019

Beste MaRo, inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad. De lucht is geklaard en onze monteur komt a.s. maandag om de gevraagde punten nog even te beoordelen en indien nodig aan te passen.
Wij hopen dat de wasdroger dan ook weer een aantal jaren naar volle tevredenheid mag drogen.
Webcareteam ASKO

Antiena 30-09-2017

Asko wasdroger buitenkant mooi maar droogt voor geen meter

Wasdroger hooguit 10 keer gebruikt
Service monteur al een paar keer geweest
Heb nog steeds geen goedwerkende droger
Bijkeuken klettert nat maar de was ook !
Heb heel veel spijt deze combinatie gekocht te hebben. Veel geld voor betaald en alleen maar ellende.

Minpunten

• Slecht droog resultaat
  • Hoop vocht in de ruimte
  • Veel lawaai

D1992 30-05-2016

Super zuinig!

Geschreven voor: ASKO T754HP

Degelijke machine, fijne gemakkelijke bediening en een goed droog resultaat. Deze warmtepomp droger is super zuinig!!! Wij hebben de droger aangesloten op de afvoer maar je hebt ook de keuze voor condens. Een echte aanrader :-)

Chris2333 14-12-2013
Geschreven voor: ASKO T754HP

Nooit weer een Asko. Dat geldt voor zowel de wasmachine als de droger. Beide hebben een beroerd slechte duurzaamheid. Na de wasmachine (die al na 7 jaar de geest gaf) is nu de aandrijfriem van de droger geknapt (we hebben hem slechts 5 jaar). Daar waar herstel normaal een fluitje van een cent is, moet bij Asko de hele machine uit elkaar. Wij kopen nooit meer een Asko. Je betaalt een vermogen voor een aparaat dat weinig duurzaam is. Koop liever een Miele voor dat geld.

Fleur82 27-06-2014

En Miele apparaten gaan dan nooit stuk begrijp ik uit uw review?

ReneBl 11-10-2012
Geschreven voor: ASKO T754HP

De machine heeft vier programma's, een ventilatie programma of er kan een bepaalde tijd worden ingesteld. Daarnaast kan de de temperatuur nog worden verlaagd en er is een timerfunctie. Ik droog de was op het programma 'normaal droog' en dan is de was al droog. 'Kastdroog' is niet eens nodig.
Het bedieningspaneel is eenvoudig (mijn model heeft gewoon de Nederlandse taal) en daardoor makkelijk te bedienen.
De machine doet er iets langer over dan een condensdroger omdat de droogtemperatuur lager is, wat beter is voor de kleding.
Een minpunt vind ik dat de machine geen binnenverlichting heeft.